۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

یکی از نقشه‌های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است

یکی از نقشه‌های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از نقشه‌های بزرگ استعمارگران برای هر کشوری را ایجاد و توسعه فساد در بین مسئولان آن کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان بازرسی خراسان جنوبی اظهار کرد: تسلیت عرض می‌کنم برای مصائبی که توسط دشمن به جهان اسلام وارده شده و سرمایه‌های بزرگ انسانی که گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار خون مظلومانه این شهدا در نهایت شکست دشمن را رقم می‌زند، گفت: همانطور که بیان شد که شهید سلیمانی خطرش بیشتر از امیر سلیمانی است شهادت سید حسن نصرالله هم همین طور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله دنیا را به حرکت وا داشته و وی پس از ۳۰ سال رهبری به مقام شهادت نائل شد که امید است به زودی شاهد پیروزی فلسطین مظلوم در برابر گرگ‌های بین المللی باشیم.

وی خطاب به مدیر و کارکنان سازمان بازرسی استان گفت: نقش کار و مسئولیت شما آثار مختلفی دارد و این آثار هم در حفظ منافع مردم، هم در حفظ ثبات نظام و هم در حفظ سرمایه بزرگ مردم که همان مسئولان هستند نمود دارد.

عبادی یکی از نقشه‌های استعمارگران برای هر کشوری را توسعه فساد برای مسئولین آن کشور دانست و بیان کرد: حفظ سرمایه مردم و سالم نگه داشتن و سالم سازی و نظارت بر دستگاه‌ها که فاسد نشوند بسیار مسئله مهمی است.

وی یادآور شد: این امر مهم اگر برابر اختیارات و قانون انجام شود آثار مهمی دارد و اگر سهل انگاری شود از ضعف نظارت سو استفاده خواهد شد که در این راستا منافع مردم در خطر قرار می‌گیرد.

عبادی خاطرنشان کرد بیش از همه این‌ها آثار مخربی است که روی افکار و اندیشه‌های مردم دارد که بسیار خطرناک است.

کد خبر 6250689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha